343151772
Politica de retur
Regulament privind serviciul de retur gratuit
Cumpărătorul va putea returna produsele fără invocarea unui motiv și fără a suporta nici un fel de penalități în decurs de 14 zile calendaristice de la primirea produsului conform OUG 34/2014.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.
Cum se returnează un produs?
Pentru a returna un produs te rugăm să completezi formularul de mai jos cu denumirea "Formular de retur" sau să ne contactezi la adresa de email contact@zergo.ro, în care trebuie să specifici că dorești să realizezi un retur. Vei primi un răspuns cât mai rapid posibil, împreună cu un formular pe care trebuie să-l completezi.
Poți returna produsele achiziționate de pe site-ul nostru fără penalități și fără invocarea unui motiv anume, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor.
Pentru evitarea deteriorarii produsului/produselor in timpul transportului, clientul este sfătuit să returneze produsele în ambalajul original trimis de către vânzător împreună cu factura atașată acestuia. Menționăm că produsul nu trebuie să prezinte urme de uzură fizică sau deteriorare. De asemenea, acesta nu trebuie să prezinte urme precum a fost montat pe o suprafață, deoarece sistemul de prindere va fi neutilizabil ulterior.
Ne rezervăm dreptul de a accepta sau de a refuza returul numai după ce produsele au fost atent verificate și corespund condițiilor de retur.
În cel mult 15 de zile de la returul produselor și confirmarea faptului că acestea respectă condițiile de retur, clientul va primi contravaloarea produselor comandate. Rambursarea se va face prin virament bancar în contul indicat de către client.
Conform OUG 34/2014 costul returului este suportat de client. În cazul în care produsul primit este diferit față de cel comandat sau cu alte specificații (mărime sau model diferit), taxele de transport vor fi suportate de către vânzător.
Nu se vor accepta pentru retur:
• Produsele deteriorate de catre client.
• Produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
• Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si pe care le-ai desigilat, in baza art. 16 din OUG 34/2014, punctul e). Exemplu de categorii de produse care nu pot fi returnate: termometre, aparate aerosoli, aspiratoare nazale, pompe de san, scutece si servetele, cadite, olite, lenjerie intima etc.
• Produsele care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.
• Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
In cazul in care comanda ta a fost insotita de produse cadou sau carduri cadou, este necesara si returnarea acestora.