Garantia produselor
Lucruri perfecte nu exista. Si nici produse care sa nu se strice niciodata. Indiferent daca sunt facute de oameni, sau roboti. Asa ca vrem sa te punem in tema, in caz ca se intampla acest lucru.
Ce fel de garantii au produsele?
Toate produsele pe care le comercializam beneficiaza in mod standard de o garantie de conformitate si de o garantie tehnica (sau comerciala).
Garantia de conformitate este cea care iti ofera siguranta ca produsul cumparat respecta specificatiile si caracteristicile tehnice ori functionale comunicate in momentul vanzarii. Potrivit dispozitiilor legale in vigoare, aceasta garantie nu poate avea o durata mai mica de 24 luni. Exceptie fac doar produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica decat atat. In acest caz, garantia de conformitate va fi redusa la acest termen.
Garantia tehnica este cea oferita in mod voluntar de producator si este comunicata in specificatiile produselor. Aceasta garantie nu are o durata minima prevazuta de lege, iar continutul ei este in intregime la decizia producatorilor. Unii dintre acestia pot alege sa ofere o durata de garantie unica pentru intregul produs, iar altii pot alege sa ofere durate de garantie diferite pentru diversele componente ale produsului (de exemplu, 6 luni pentru acumulator si 12 de luni pentru ecran, in cazul unui laptop). Insa in cele mai multe cazuri, durata garantiei tehnice va fi cel putin egala cu durata minima legala a garantiei de conformitate.
Cum intru in posesia certificatului de garantie si a declaratiei de conformitate?
Pentru cumparaturile din magazinul www.zergo.ro, vei regasi certificatul de garantie in colet sau cutia produsului. In situatia in care acesta lipseste, da-ne un semn la contact@zergo.ro, Nu uita sa ne comunici sau sa ai la indemana si numarul comenzii din care face parte produsul primit fara certificat de garantie.
Cum beneficiez de garantie?
In certificatul de garantie regasesti toate informatiile necesare cu privire la garantia produsului tau: termenul de garantie, conditiile de acordare, precum si unitatile de service autorizate pentru reparatii.
In cazul aparitiei unei defectiuni, anunta service-ul si informeaza-te despre optiunile disponibile pentru categoria din care face parte produsul tau. In functie de situatie, service-ul poate decide efectuarea reparatiei la locul utilizarii produsului (de exemplu, pentru electrocasnice mari sau pentru incorporabile),ori poate prelua printr-un curier produsul de la tine in vederea repararii.
Cum beneficiez de service?
Service-ul are obligatia sa iti repare produsul in termen de 15 zile calendaristice. Acest termen se socoteste fie de la momentul anuntarii service-ului, fie de la momentul predarii bunului catre curier, in functie de caz. Iar dupa efectuarea reparatiei, termenul de garantie al produsului tau va fi prelungit cu numarul de zile aferent perioadei cuprinse intre momentul cand a ajuns in service si momentul cand ti-a fost inapoiat reparat.
In cazul in care produsul nu poate fi reparat si service-ul confirma ca defectiunea acestuia nu este rezultatul unei folosiri contrare instructiunilor, manualului de utilizare sau conditiilor din certificatul de garantie, produsul se va inlocui. Produsul de inlocuire va beneficia la randul sau de o garantie noua, distincta de cea a produsului inlocuit.
Daca inlocuirea produsului nu va fi posibila, atunci se va restitui contravaloarea acestuia.
Ce se intampla daca nu mai am factura produsului?
.Angajamentul privind garantiile produselor pe care le comercializam poate fi sustinut doar pentru produsele cumparate din reteaua noastra de magazine sau de pe zergo.ro. Iar factura fiscala zergo este documentul care atesta aceasta achizitie. Iata de ce, in momentul in care vei avea nevoie de service, va fi nevoie sa prezinti pe langa certificatul de garantie si factura de achizitie a produsului.
Daca se intampla ca din varii motive sa iti lipseasca factura, fa o solicitare catre contact@zergo.ro, si vom fi bucurosi sa te ajutam.
Trebuie pastrat ambalajul produsului pentru a beneficia de garantie?
Nu. Insa ambalajul se poate dovedi util in situatia in care va fi necesara expedierea produsului in service.
Unde vor fi reparate produsele?
Orice produs comercializat de zergo.ro si insotit de certificat de garantie al producatorului se supune procedurii de lucru aflate pe acel certificat si se repara sau inlocuieste numai in retelele de service aflate in certificatul de garantie al producatorului.
Produsul defect trebuie prezentat acelor centre de service aflate in reteaua de service a producatorului. O parte din aceste service-uri se regasesc in lista de mai jos.
Marca |
Gama de produse |
Service autorizat |
Contact |
Informatii aditionale |
Sony Vaio |
Laptop-uri | Sony Vaio of Europe | 021 313.88.72 SUPPORT SONY VAIO |
Necesar doar serialul de pe spatele laptop-ului. |
Sony |
Foto, video, TV | Centre autorizate SONY | SUPPORT SONY VAIO | Necesar doar serialul de pe spatele produsului |
Acer |
Toata gama de produse | Sama Bit | 021 222.67.35 SAMABIT |
Acte necesare: - Factura/bon achizitie - Certificat garantie |
Lexmark |
Imprimante si multifunctionale laser | Ceemark | 021 321.25.89 / 91 | Acte necesare: - Factura/bon achizitie - Certificat garantie |
HP |
Toata gama | Parteneri HP autorizati pentru service | Call Center HP Romania | Acte necesare: - Factura/bon achizitie - Certificat garantie |
Asus |
Laptop, PDA, PNA | Euro Service Center | 0372.770.777 Euro Service Center |
Acte necesare: - Factura/bon achizitie - Certificat garantie |
Fujitsu |
Laptop-uri | Euro Service Center | 0372.770.777 Euro Service Center |
Acte necesare: - Factura/bon achizitie |
DELL |
Laptop-uri | DELL Romania | 0800.894.682 | Acte necesare: - Factura/bon achizitie - Certificat garantie |
BENQ |
Toata gama | Darer Electronics | 08010-23670 0259 - 34 24 31 0740 - 166 808 Benq Support |
Acte necesare: - Factura/bon achizitie - Certificat garantie |
Lenovo |
IdeaPad, Idea Centre, Servere SMC, Tablete K1 | Depanero | 07 GARANTIE 0742.726.843 Depanero Service |
Acte necesare: - Factura/bon achizitie - Certificat garantie |
EPSON |
Toata gama | MB Distribution | 021 231.79.88 Interior Service: 103 MBD Service |
Acte necesare: - Factura/bon achizitie - Certificat garantie |
LG |
Televizoare, Monitoare, Telefoane sau tablete | ESD-ROM | 021.326.60.63 ESD-Rom Service |
Acte necesare: - Factura/bon achizitie - Certificat garantie tipizat LG |
Samsung |
Tablete, Telefoane Televizoare, Monitoare, Electrocasnice | ESD-ROM | 021.326.60.63 ESD-Rom Service |
Acte necesare: - Factura/bon achizitie - Certificat garantie tipizat Samsung |
Wacom |
Tablete grafice | MGT Educational SRL | 021 232 88 94 MGT Educational Service |
Acte necesare: - Factura/bon achizitie - Certificat garantie |
FujiFilm |
Foto/Video | Cardinal Top Systems SRL | 021 230.09.82 CTS Service |
Acte necesare: - Factura/bon achizitie - Certificat garantie |
APC |
UPS-uri | APC Europe | apchutech@apc.com | Acte necesare: - Certificat garantie |
Brother |
Toata gama | Sistec | 021-9633 Sistec Sbsol Service |
Acte necesare: - Factura/bon achizitie - Certificat garantie |
Canon |
Foto & Video | Cris Professional Service | Cris Professional Service | Acte necesare: - Factura/bon achizitie - Certificat garantie tipizat Canon |
Toshiba |
Laptop | Restart Service | 021.313.45.66 Restart Service |
Acte necesare: - Factura/bon achizitie - Certificat garantie |
Nikon |
Toata gama | Restart Service | 021.313.45.66 Restart Service |
Acte necesare: - Factura/bon achizitie - Certificat garantie tipizat Nikon |
Echipa de service zergo.ro multumeste tuturor clientilor si posibililor clienti si va garanteaza o rezolvare amiabila indiferent de situatiile intalnite.
Atentie: Produsele ce vin cu certificatul de garantie al producatorului in original nu se aduc in serviceul zergo.ro, ci se predau numai retelelor de service autorizat ale producatorului. Certificatul de garantie este predat clientului de catre zergo.ro IN ORIGINAL si trebuie prezentat pentru receptie. Pierderea certificatului de garantie atrage dupa sine si pierderea garantiei.
De asemenea, deteriorarea, stergerea sau pierderea etichetei cu serialul produsului duce la pierderea garantiei. NU SE ACCEPTA PRODUSUL IN NICI UN SERVICE FARA ACEST SERIAL.